Nexus6, sew1981, Mnie chodzi tylko i wyłącznie o cenę tylko a A4 i A5 wyposażona podobnie jak OII RS to zaczyna się z ceną co najmniej 140 tyś z silnikiem 1.8TSI benzynowym 170KM a jak doda się jeszcze parę dodatków to 150 tyś .
gruto, kurka rurka...nad czym Ty dewagujesz.
Jak cie stac na piekne coupe,to je bierz,a nie mysl o bagazniku w O2,ani O3 :roll:
Tak sobie czytam i dochodze do wniosku,ze nawet ortodoksi nie sa tak fanatyczni jak niektorzy uzytkownicy Octavii :shock:
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Wyposazenie wyposazeniem, ale tego czegos co masz w a5 nie uswiadczysz w octavi :wink:
To sa kompletnie dwa rozne auta (moim zdaniem a5 wypada o niebo lepiej)
To ze octavia cena podchodzi do a5 to jest wlasnie dziwne bo powinna byc duzo tansza, a Ty sie zastanawiasz w druga strone...
Pomysl nie tylko o wyposazeniu, ale wyciszenie, materialy wykonczeniowie, prestiz marki (w koncu audi konkuruje z bmw, mercedesem)
Wybor pozostawiam Tobie, aczkolwiek porownywanie tych aut jest conajmniej dziwne :lol:
P.S. W tym budzecie pomysl nad bmw serii 3 z silnikiem 2.0 245KM... :wink:
Pany, dajcie spokój. Wybór jest faktycznie odrobinę dziwny, ale uszanujmy pomysły kupującego. Ma jakiś tam budżet do dyspozycji i w ramach tego się porusza. . .
To ze octavia cena podchodzi do a5 to jest wlasnie dziwne bo powinna byc duzo tansza, a Ty sie zastanawiasz w druga strone...
Gdzie tam podchodzi. A5 z najsłabszym 2.0TDI 143KM zaczyna się w konfiguratorze od 149 tyś, a 2.0TDI 177KM od 159tyś. dodając parę niezbędnych dodatków doliczyć trzba po co najmniej 10 tyś.
To już nie VW Passat CC a VW CC w woli ścisłości. Volkswageen zrezygnował z nazwy Passat CC na samo CC aby auto nie kojarzyło się z klasą średnia a aby wskoczyło do klasy premium.
Co do samego VW CC, to moim zdaniem bardzo fajna propozycja. Wbrew powszechnej opinii, że VW są strasznie drogie wiele da się utargować. Po zmianie importera ceny stały się atrakcyjniejsze i rabaty też można uzyskać niemałe. Do tego dobre wyposażenie seryjne jak bi-xenon, przyciemniane lustra itp. Za 120 tys. z silnikiem 2.0 TSI 210KM.
Co do samego VW CC, to moim zdaniem bardzo fajna propozycja. Wbrew powszechnej opinii, że VW są strasznie drogie wiele da się utargować. Po zmianie importera ceny stały się atrakcyjniejsze i rabaty też można uzyskać niemałe. Do tego dobre wyposażenie seryjne jak bi-xenon, przyciemniane lustra itp. Za 120 tys. z silnikiem 2.0 TSI 210KM.
To nie wiele drożej niż skoda RS czy superb :roll:
No i wygląda tak, że nawet stojąc wydaje się, iż mknie ponad 200 km/h.
Ale gdzie można takie rabaty wyrwać ? Do niedawna przeświadczenie dealerów VW o doskonałości wyrobu skłaniało ich do jedynie do partycypacji w kosztach zakupu dywaników.... i to tylko naprzód....
No i wygląda tak, że nawet stojąc wydaje się, iż mknie ponad 200 km/h.
Ale gdzie można takie rabaty wyrwać ? Do niedawna przeświadczenie dealerów VW o doskonałości wyrobu skłaniało ich do jedynie do partycypacji w kosztach zakupu dywaników.... i to tylko naprzód....
racja, patrząc na ceny to 1.8tsi kosztuje coś koło 130-140kzł
no tak - wszystko pięknie fajnie , ale patrząc na wyposażenie wypasionego , lub dopasionego eleganc'a , to cena CC oooooo do góry - chyba że sie mylę - to mnie poprawcie .
Komentarz